'PSV in gesprek met Umbro; club kan rekenen op meer dan 30 miljoen euro'
PSV gaat binnenkort in gesprek met kledingsponsor Umbro over verlenging van het contract. In Eindhoven zijn ze tevreden over de stijgende inkomstenstroom, waar volgend seizoen meer dan 30 miljoen euro via sponsoring en commerciële activiteiten binnenkomt.
Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Commercieel directeur Frans Janssen is blij met hoe PSV er op commercieel gebied voor staat. PSV gaat binnenkort met Umbro in gesprek over verlenging van het contract. Janssen haalde het bedrijf GoodHabitz binnen als rugsponsor en slaagde er ook in om Energiedirect.nl na 2019 voor twee jaar voor de rug te strikken.
"We hebben deze week de sponsorbegroting voor komend seizoen verhoogd", laat Janssen weten aan het Eindhovens Dagblad. "Daarnaast hebben we eerder met VDL, Philips, Mandemakers Groep, ASML en BrandLoyalty uiteraard ook al vijf strategische partners van formaat aan ons weten te binden."