Nieuw Feyenoord-project slaat aan: 'We lopen echt harstikke goed op schema'
Commercieel directeur Ruud van der Knaap ziet dat het goed gaat met de nieuwe streamingsdienst van Feyenoord. Een maand geleden lanceerden de Rotterdammers het nieuwe platform, genaamd Feyenoord One.
Feyenoord werd in januari de eerste Nederlandse club met zijn eigen streamingsdienst. Van der Knaap is blij met de eerste resultaten. "Het is leuk dat we de eerste club zijn in Nederland met een streamingsdienst. Ik denk dat er daarom ook veel aandacht voor is geweest", zegt hij tegen Voetbal International. "Maar we zijn vooral heel blij met de kwaliteit van de dienst zelf."
"Het verloopt tot nu toe goed", vervolgt Van der Knaap. "We hadden geen doelstelling hoeveel abonnees we wilden trekken na een week, of een maand. Daar kijken we op jaarbasis naar. Maar als we het daartegen afzetten, lopen we echt harstikke goed op schema. Het zijn goede aantallen, dat is het enige wat ik erover kan zeggen."
Een lidmaatschap op Feyenoord ONE is dit seizoen gratis voor seizoenskaarthouders en met korting te verkrijgen voor Legioenleden. Vanaf volgend seizoen kost een abonnement 25 euro voor seizoenskaarthouders en Legioenleden en 50 euro voor overige supporters.