Hoofdsponsor FC Utrecht treedt terug: "Was in feite veel meer dan een sponsordeal"
FC Utrecht mag op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Bedrijvennetwerk Zorg van de Zaak prijkte de voorbije seizoenen op het shirt van de club, maar heeft nu een stapje terug gedaan, maakt de nummer 6 van de Eredivisie dinsdag bekend via de officiële kanalen.
Zorg van de Zaak blijft nog betrokken bij FC Utrecht, maar zal dus niet meer als hoofdsponsor fungeren. Commercieel directeur Joost Broerse spreekt via de officiële kanalen zijn dankbaarheid uit. "Het hoofdsponsorschap van Zorg van de Zaak bij FC Utrecht was in feite veel meer dan een sponsordeal. Het was een samenwerking, waarbij we gezamenlijk zijn opgetrokken en door de jaren heen tal van maatschappelijk relevante thema's onder de aandacht hebben gebracht."
Zo lanceerde FC Utrecht een zogeheten spanning- en stresstest voor de fans en konden jonge supporters in een speciale FC Utrecht Skybox in het ziekenhuis alsnog naar de wedstrijden kijken. "De match tussen de club en de hoofdsponsor was op de allereerste dag van de samenwerking al sterk en is door de jaren heen alleen maar sterker geworden. We zijn er ook daarom blij mee dat Zorg van de Zaak als partner aan de club blijft verbonden", aldus Broerse.
👋 Na vijf jaar zwaait @ZorgvdZaak af als hoofdsponsor. Het bedrijvennetwerk op het gebied van bedrijfszorg, leefstijlzorg en medische zorg blijft als partner aan #fcutrecht verbonden.
— FC Utrecht (@fcutrecht) June 30, 2020
📝 Lees er meer over 👉 https://t.co/A2IlMUTk3V
Zorg van de Zaak, bedankt! pic.twitter.com/fUj2FLffXo