Twente heeft nieuws en houdt grote sponsor jarenlang binnenboord: 'We zijn trots'
Grolsch blijft tot de zomer van 2034 verbonden aan FC Twente als sponsor en naamgever van het stadion. Dat maakt de club uit Enschede vrijdag bekend.
Grolsch is al sinds de oprichting van Twente in 1965 nauw verbonden aan de club. Het biermerk is sinds 2008 ook de naamgever van het stadion van de Tukkers. Nu maakt Twente bekend dat het de samenwerking met Grolsch heeft verlengd, waardoor het stadion in Enschede tot medio 2034 de Grolsch Veste blijft heten. "We zijn trots op de jarenlange samenwerking met Grolsch en zijn blij dat we ons partnership hebben verlengd", reageert Marco Behrens, manager commerciële zaken van Twente.
"Onze gedeelde kernwaarde noaberschap komt perfect tot uiting in dit langlopende partnership. Grolsch is vanaf 1965 nauw verbonden aan de club, erg betrokken en diepgeworteld in de regio. De Grolsch Veste en FC Twente zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden", gaat Behrens verder. "We kijken uit naar de komende tien jaar en naar opnieuw een fijne samenwerking met Grolsch."
Erik Kottink, regionaal sales manager Grolsch, zegt 'ontzettend blij en trots' te zijn na de verlenging van de samenwerking met Twente. "Met het verlengen van de samenwerking voor maar liefst tien jaar laten we zien dat we vertrouwen hebben in elkaar en in een gezamenlijke toekomst. Als iconen van deze mooie regio zien we veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken."
🤝 𝐄𝐧 𝐧𝐨𝐠 𝐞𝐞𝐧𝐬 𝟏𝟎!
— FC Twente (@fctwente) January 10, 2025
🔴 ‘𝘋𝘦 𝘎𝘳𝘰𝘭𝘴𝘤𝘩 𝘝𝘦𝘴𝘵𝘦’ 𝘣𝘭𝘪𝘫𝘧𝘵 𝘥𝘦 𝘬𝘰𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦 𝟣𝟢 𝘫𝘢𝘢𝘳 𝘥𝘦 𝘯𝘢𝘢𝘮 𝘷𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘥𝘪𝘰𝘯. '𝘞𝘦 𝘥𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘦 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘷𝘰𝘦𝘵𝘣𝘢𝘭, 𝘯𝘰𝘢𝘣𝘦𝘳𝘴𝘤𝘩𝘢𝘱 𝘦𝘯 𝘥𝘦𝘻𝘦 𝘣𝘪𝘫𝘻𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦… pic.twitter.com/mty5xjD5gZ