Sponsor Burgers' Zoo blijft noodlijdend Vitesse trouw: 'Juist dan moet je opstaan'
Vitesse heeft donderdag goed sponsornieuws gekregen. De Arnhemmers gaan langer door met Koninklijke Burgers' Zoo. Het dierenpark blijft de club, die strijdt om zijn voortbestaan, dus trouw.
Koninklijke Burgers' Zoo is overigens niet de hoofdsponsor van Vitesse. Dat is het gokbedrijf BetCity. Wel heeft het dierenpark een prominente plek op het tenue van de Arnhemmers. Het logo prijkt zowel op de mouw als op de rug van het shirt, iets wat de komende drie jaar zo zal blijven.
"Vitesse verkeert momenteel in zwaar weer. Juist dan moet je als partner – en ik persoonlijk als supporter van de club - opstaan", vertelt dierentuindirecteur Alex van Hoof. "Dat signaal willen wij ook daadwerkelijk afgeven. Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo zijn beide immers onmisbaar in de stad en de regio. Gezamenlijk behouden wij, met dit partnership, de mogelijkheid om hier kracht bij te zetten."
De enthousiaste houding van de Vitesse-supporters heeft er mede toe geleid dat Burgers' Zoo besloten heeft om Vitesse te blijven steunen. "De supporters hebben de afgelopen periode als geen ander laten zien achter de club te staan. De crowdfundingsactie was geweldig, maar ook alles rondom de laatste wedstrijd van het seizoen bezorgde mij als ras-Arnhemmer kippenvel", besluit de Van Hoof, die de nog twijfelende fans oproept om hun seizoenkaarten te verlengen.
Vitesse 🤝 @burgerszoo
— Vitesse (@MijnVitesse) May 30, 2024
✍️2️⃣0️⃣2️⃣7️⃣