Ajax verlengt samenwerking: 'Ajax is van topniveau, dat streven wij ook na'
Replay blijft de komende jaren verbonden aan Ajax. Het merk heeft zijn samenwerking met de Amsterdammers verlengd, waardoor het nu tot medio 2027 de kledingpartner van de club blijft.
Sinds 2020 verzorgt Replay de kleding van de Ajax-spelers, -staf en -directie rondom wedstrijden. Dat zal in de komende jaren ook zo blijven, meldt de nummer drie van de Eredivisie via de officiële kanalen. Commercieel directeur Menno Geelen is blij met de verlengde samenwerking. "Uit deze tussentijdse en langdurige verlenging spreekt veel vertrouwen, daarvoor danken we Replay."
"Bij de aankondiging van ons partnership sprak Replay over de internationale familie waarin we werden opgenomen, samen met onder andere PSG en All Blacks", gaat Geelen verder. "Dat familiegevoel herkennen we volledig en onze samenwerking voelt erg vertrouwd."
Matteo Sinigaglia, de CEO van Fashion Box SpA, het moederbedrijf van Replay, is ook tevreden. "De ontvangst in de Johan Cruijff ArenA, de manier waarop nieuwe collecties onder de aandacht worden gebracht op de nog steeds groeiende social kanalen en de betrokkenheid van spelers en directie; op heel veel vlakken is Ajax van topniveau. Dat streven wij ook na. Het partnership wat we een aantal jaren geleden hebben gesloten bleek een geweldige keuze en we kijken dan ook met veel vertrouwen naar een langere toekomst samen."
Ajax 🤝 @Replay ➣ 2027!
— AFC Ajax (@AFCAjax) June 5, 2023
Geelen: ‘This brought forward renewal and long-term extension shows a lot of confidence, for which we thank Replay.’