Feyenoord verlengt contract met hoofdsponsor: unieke shirtwissel in Rotterdam
Feyenoord heeft vlak voor de start van de Europa League-campagne contractnieuws: de Rotterdammers gaan Europa in met andere shirts dan in de Eredivisie. EuroParcs (het moederbedrijf van de huidige shirtsponsor Droomparken) staat op de shirts van Feyenoord tijdens de Europa League-campagne.
Dat maken EuroParcs Group en Feyenoord via een officieel statement bekend. Beide partijen hebben besloten het contract te verlengen tot medio 2022, met de optie voor nog een seizoen. In de Eredivisie blijft Feyenoord wél spelen met Droomparken op de borst.
"Wij zijn bijzonder verheugd dat we, in deze financieel moeilijke tijd, zo'n trouwe partner hebben gevonden in de EuroParcs Group", vertelt Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, op de website van EuroParcs. "De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership voor Droomparken hebben behaald. Denk bijvoorbeeld aan de zeer succesvolle campagnes met Jan Boskamp in de hoofdrol."
Andries Bruil spreekt namens de directie van EuroParcs en is verheugd met de contractverlenging. "Dat het hoofdpartnership met Feyenoord zo'n enorm positief effect zou hebben op onze organisatie, heeft onze verwachtingen overtroffen. Vanaf de dag van de bekendmaking zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden."
Tot en met juni 2021 blijft Droomparken op het shirt van Feyenoord staan, vanaf het seizoen 2021-2022 wordt dat vervangen door EuroParcs op alle wedstrijdshirts van Feyenoord.
ðÂÂÂð¢ðžð®ð°ð¬! ðŸŒÂ
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) October 20, 2020
📄 Contractverlenging hoofdpartner
👕 Feyenoord Europa in met EuroParcs
âœÂï¸Â Meer op https://t.co/n83FcXB6HI #Feyenoord pic.twitter.com/NqGL5vzx9g