FC Utrecht presenteert 'buurman' als nieuwe hoofdsponsor: 'Nu ook goede vrienden'
FC Utrecht speelt vanaf volgend seizoen met een nieuwe hoofdsponsor op het shirt. Businesstransformatie- en IT-dienstverlener Conclusion vervangt Odido op de tricots van de Domstedelingen.
In de afgelopen jaren was T-Mobile de hoofdsponsor van Utrecht. Het bedrijf veranderde in Nederland haar naam naar Odido, waardoor die naam afgelopen seizoen op het shirt van Utrecht te zien was. Odido blijft wel verbonden aan de club, maar is niet langer de hoofdsponsor. Vanaf komend seizoen is die rol weggelegd voor Conclusion, dat naast de Galgenwaard gevestigd is.
Algemeen directeur Thijs van Es laat namens FC Utrecht weten blij te zijn met de nieuwe samenwerking. "We heten Conclusion van harte welkom bij onze club. We waren al goede buren, nu zijn we goede vrienden. In de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor was het voor ons erg belangrijk een bedrijf te vinden met dezelfde ambities en waarden. Deze samenwerking gaat veel verder dan een logo op het shirt alleen."
"We willen samen de volgende stap zetten. Op én buiten het veld", gaat Van Es verder. "Wij kunnen profiteren van hun digitale kennis en samen zien we enorm veel kansen op onder meer het gebied van innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. Dit samenwerkingsverband past uitstekend binnen de groeistrategie van onze club."
Familiedag bij Oranje! Beluister hieronder de nieuwste aflevering van Studio Oranje: