Shirtje ruilen bij FC Utrecht: Domstedelingen veranderen van hoofdsponsor
FC Utrecht speelt de rest van het seizoen met een andere hoofdsponsor op het shirt. Dat maakte de club dinsdagmiddag bekend via de officiële kanalen. Het logo van T-Mobile maakt per direct plaats voor het embleem van Odido.
Eerder werd bekendgemaakt dat T-Mobile Nederland en Tele2 verder gaan als Odido, een nieuw onafhankelijk Nederlands merk. Fans van FC Utrecht die net een nieuw shirt hebben aangeschaft, kunnen hun shirt gratis omruilen.
'Nu dit tenue aan het begin van de jaargang verandert, komt Odido met een oplossing: iedereen die deze jaargang een thuis- of uitshirt heeft aangeschaft met daarop het logo van T-Mobile, kan dit Castore-shirt gratis omruilen in de FC Utrecht Fanshop voor een nieuw shirt met daarop het logo van Odido. Dat is mogelijk vanaf 15 september tot en met 14 oktober', aldus FC Utrecht op de clubsite.
Het is vooralsnog onbekend hoe het tricot eruit ziet. Komende zondag speelt het vrouwenelftal voor het eerst in de nieuwe shirts. Op 30 september zullen de mannen voor het eerst aantreden in het nieuwe shirt.
🗞️ Odido nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht#fcutrecht #vanuithethart
— FC Utrecht (@fcutrecht) September 5, 2023