Feyenoord langer door met 'hoofdpartner': 'Financieel enorm belangrijk voor ons'
Feyenoord een hoofdpartner EuroParcs gaan een jaar langer met elkaar door. Het bedrijf heeft een optie uit het bestaande contract gelicht, waardoor de verbintenis nu tot medio 2023 loopt.
De samenwerking duurt nu al ruim twee seizoenen. Eerst stond het merk 'Droomparken' op de shirts van Feyenoord en nu is daar 'EuroParcs' terug te vinden. Dat zal dus nog zeker één seizoen extra het geval zijn. Het bedrijf is bezig om internationaal bekender te worden en hoopt dan ook dat de Stadionclub nog veel Europese wedstrijden zal voetballen.
Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, meldt dat de verlenging samenhing met een aantal doelstellingen. "Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen", zegt hij op de clubsite. "Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren."
Dat EuroParcs besloten heeft om die optie te verlengen, leidt tot waardering en blijdschap in het Rotterdamse Maasgebouw. "Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen."
𝐅𝐞𝐲𝐞𝐧𝐨𝐨𝐫𝐝 𝐱 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐏𝐚𝐫𝐜𝐬
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) November 2, 2021
⤹ 📝 +𝟏
De samenwerking met onze hoofdpartner is verlengd t/m juni 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣: