Grote meevaller voor Twente: nieuwe hoofdsponsor voor noodlijdende club
FC Twente heeft een nieuwe hoofdsponsor gestrikt. De noodlijdende club uit Enschede is een contract voor één seizoen met Webprint aangegaan.
Dat maakt het bedrijf uit Oldenzaal maandag zelf bekend, evenals Twente enkele minuten later. Webprint heeft zich voor één jaar aan de Enschedese club verbonden, met als doel de naamsbekendheid te vergroten en zo uit te groeien tot grootste online fotoservice van Nederland.
"We zijn trots dat we een samenwerking starten met deze ambitieuze en innovatieve partij met internationale uitstraling die tevens gevestigd is in de regio", jubelt manager commerciële zaken Marco Behrens op de clubsite van Twente. "Het is mooi dat we juist in het jubileumjaar een partner hebben gevonden die ook van toegevoegde waarde is voor onze supporters. Voetbal en fotografie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Samen gaan we dit seizoen op dat gebied mooie acties voor de fans opzetten.”
Twente had dringend behoefte aan een nieuwe hoofdsponsor, nadat XXImo de samenwerking had beëindigd. Het bedrijf voelde zich aan het lijntje gehouden en was de financiële wanorde binnen de club spuugzat.
BREAKING NEWS: We zijn trots, want komend jaar zijn we de nieuwe hoofdsponsor van FC Twente! pic.twitter.com/Jq8tnnaPMB
— Webprint.nl (@Webprint) July 13, 2015